Account: inloggen

Werkwijze


Selectro heeft voor zowel de individuele particulier als een dealervestiging een onsite homeservice voor tv-reparatie met een gekwalificeerde en goed geoutilleerde technicus. Deze technicus zal het toestel ter plekke herstellen volgens de specificaties zoals opgegeven door de importeur van het merk.

Omdat de servicebepalingen per merk nogal uiteenlopen heeft Selectro de aanmelding voor reparatie vereenvoudigd en verder geautomatiseerd, per merk en type wordt een advies gedaan hoe uw toestel aan te melden voor verdere reparatieafhandeling.

Bij aanmelding via onze website krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd en verwerken wij de aanvraag na een van onze 6 homeservice regio’s, hierna wordt u door onze planner gebeld voor een afspraak bij u thuis of op uw dealeradres, mogelijk wordt wel eerst nadere informatie en/of gegevens m.b.t. de klacht bij u opgevraagd.

Indien de klacht duidelijk is en de benodigde onderdelen op voorraad kan in veel gevallen direct een afspraak worden gepland. Mocht het onderdeel niet op voorraad zijn dan volgt een afspraak na binnenkomst hiervan, zodoende kunnen wij dan in de meeste gevallen de reparatie in een keer uitvoeren zonder een herhaald bezoek met u te hoeven plannen.

Voor meer gedetailleerde informatie kunt u mailen met homeservice@selectro.nl