Account: inloggen

Services


Voor de verwerking van opdrachten kent Selectro twee reparatiestromen; ofwel u stuurt het toestel naar ons op (Carry-in afhandeling), dan wel wij komen het toestel op uw vestiging herstellen (Homeservice). De Homeservice geldt alleen voor tv toestellen vanaf een bepaalde grootte en voor magnetrons van het merk Samsung waarbij voor deze laatste categorie alleen een haal- en brengservice geldt.

Bij de z.g. Carry-in toestellen dient het toestel altijd vergezeld te gaan met een kopie aankoopnota (indien het een verkocht toestel is uiteraard) alsmede een formulier ingevuld vanaf onze website via reparatie aanmelden - optie B.

De aankoopnota dient ervoor de importeur in kennis te stellen dat het hier om een toestel gaat welke volgens de officiële retail kanalen is verkocht en waarbij de door hen gestelde garantievoorwaarden van toepassing zijn.

Voor de reparatie van tv-toestellen op uw vestiging (de Homeservice) gaat u op deze website naar reparatie aanmelden optie A, na invullen van de eerste pagina krijgt u alle servicevoorwaarden te zien die voor het betreffende toestel van toepassing zijn.

De servicevoorwaarden zijn voor de diverse merken en typen verschillend en afhankelijk van de bepalingen die de importeur stelt, mocht u hierover aanvullende informatie wensen neemt u dan contact op met uw vertegenwoordiger of mailt u met homeservice@selectro.nl